Hur såg det ut då jämfört med nu? - Alec

Datum:2012-04-07 - Tid: 11:15:15

Jag har suttit och kollat igenom massa bilder och filmer från allra första början, och oj vad fort vi utvecklas! Både jag och Lilly och jag och Alec. Därför gör jag nu två inlägg om hur vi har utvecklas tillsammans! (Lillys inlägg)


Även fast inte jag och Alec har haft den tiden jag och Lilly haft tillsammans, så har vi utvecklas enormt vi med. Speciellt i förtroendet och vänskapen.

Bland de första gångerna vi hoppade tillsammans.


Efter det där gjorde vi ett uppehåll då det var då jag och Lilly började träna inför KM. Efter ett tag fick jag honom på nån dressyr lektion, och mamma såg att vi passade grymt bra ihop, det "klickade". Så en dag frågade hon om jag inte ville rida honom på söndagar oxå, klart jag ville det! Vi mailade och det gick bra! Då låg jag på topp!



På senaste tiden har vi bara tagit det lungt och njutit av våren i skogen. Ska även ut igen på måndag. Sen börjar vi jobba rikigt igen!
Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Hahah det va så ju samma ridlektion när jag ramla av !!

2012-04-07 - 12:24:32
URL: http://baaramin.blogg.se/
Postat av: Sara Fryk

Alec är finaste ponnyn!!!

2012-04-16 - 17:22:02
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0