Information om oss!

Datum:2012-06-06 - Tid: 10:13:11

Vem är då jag, Ninni?
Jadu, jag är en tjej född 1996 som bor i lilla sandviken och är halvfoder på en haflinger och en korsningsponny! Det är nog den mening som beskriver mig bäst, men om jag nu ska berätta om mig själv utöver det..
Jag heter egentligen Stina, men kallas för Ninni. Jag bor i ett hus med min mamma och pappa i lilla sandviken. Ca en kilometer bort bor mina halvfoderponnys Lilly och Alec. Efter sommaren 2012 går jag på mediaprogramet i Sandviken. Jag tillbringar min tid utöver skolan i stallet, bakom kameran eller fastklistrad framför datorn! Ja det var nog det man kan säga om mig.

Och Lilly, vem är hon?
Vässingarps Lilly of the Valley är som jag tidigare skrev en av mina halvfoderponnys. Hon är en Haflinger född 1998. Innan jag träffade henne var jag livrädd för hästar, och jag grät så fort jag var i närheten av en. Men då jag såg Lilly för första gången klickade det bara och jag övervann min rädsla. Vi kämpar i hoppning då det är det Lilly är mest intresserad av, men vi jobbar stenhårt med dressyren också! Vi går hand i hov genom upp och nedgångar och släpper aldrig taget!

Sen har vi Alec, vem är han?

Munsboro Alec är som sagt min andra halvfodervärdsponny. Han är en korsningsponny född 2000. Han är mer den pigga lilla filuren som älskar att hoppa och mysa. Något han verkligen gillar är att rida i skogen och springa av sig. Han är verkligen en på miljonen!

Är det något annat ni undrar så får ni slänga iväg en kommentar! :)
Trackback

RSS 2.0