Anonyma kommentarer

Datum:2012-04-20 - Tid: 09:19:29

Anonym om Matchning på outfit:
Vare inte du som ALDRIG skulle bry dig om matchning, speciellt inte på träning? För det var översnåbbigt osv osv? ;-)
Något jag stör mig på är sånna här kommentarer. Anonyma kommentarer som påpekar något "dåligt" om det man skriver. Stå för det ni vill ha sagt, jag blir inte arg eller något sådant. Jag blir bara väldigt besviken på er om ni inte vågar stå för den ni är och vad ni tycker, för lilla mig.

Svar på kommentaren: Jag har aldrig sagt något sånt. Sa att jag inte orkade bry mig. Dessutom påpekade jag inte något om att jag SKA använda outfits. Jag sa att jag BORDE bli bättre på det. Jag rider aldrig med outfits på träningar. Då jag aldrig är säker på om hästen ska gå innan/efter min träning. På sönddagar har jag det så ofta jag orkar/kommer ihåg det.

Du som nu skrev denna kommentar kan jätte gärna berätta vem du är, om du vågar stå för din åsikt nu när du vet att jag inte bryr mig speciellt mycket. Bara om ANONYMA nedklampningar eller liknande :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0