Matchning på outfit

Datum:2012-04-19 - Tid: 10:28:49

Något jag gillar är hur ett ekipage matchar sin outfit.(både till tävling och träning) Finns så himla många varianter och nästan alla är fruktansvärt fina! Jag är dock himla dålig på att matcha, tar det som är framför mig i skåpet och redan sitter på sadeln osv.. Även fast jag har ett "set" till mig och Lilly.. Haha.
Tex detta är fruktansvärt dåligt matchat. Ska verkligen bättra mig på matchningsbiten!
Vad tycker ni om matchning på outfits? :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vare inte du som ALDRIG skulle bry dig om matchning, speciellt inte på träning? För det var översnåbbigt osv osv? ;-)

2012-04-19 - 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0