Text Text Text

Datum:2012-05-11 - Tid: 07:31:40

Igår hände fruktansvärt många saker. Dagen började toppen. Slutade fruktansvärt.
När jag satt på bilden, får jag reda på att Munsboro Battleship ocg Diablo nu hade gått vidare till Trapalandas ängar.
Paniken i mig tog tag och drog iväg mig till en annan värld. Jag skrek rakt ut, brast i gråt och började skaka. Sen var det bara att klistra på ett smile och gå skoldagen ut. Stack till stallet så fort som möjligt och började även där gråta.
Fick fina fina Alec på hoppningen. Kände mig dock riktigt dålig igår, värdelös lixom. Men Alec skötte sig bra och det är det som räknas. Efter orkade jag inte längre. Det var bara ett helvette att vara där. Grät och grät och grät. Åkte hem och grät.
Ingen kommer bry sig om detta inlägg men, nu är det här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0