Nyheten nu då

Datum:2012-05-21 - Tid: 20:36:10

Jag förstår att det varit drygt och vänta för de flesta av er. Och ni tror säkert att det är så mycket mer än vad det är, så ni får inte bli allt för besvikna nu!
Som ni säkert förstått har det med denna ponny och göra. Magique du Breuil eller Ville som han kallas. Står på högbo ridklubb även han. Vår egen så kallade "Ponnyåsna".
Så vad är det nu med denna ponny?
Nej nu är jag dryg. Han är tillskott i bloggen. Jag är nu så kallad "skötare" på honom. Funderat på det ett bra tag och nu kommit fram till att ja okej då. Ska bara sköta om honom, inte rida utöver träningar(dem jag får honom på). Vart ni besviken?
Kommentarer
Postat av: Ida

Jasså, du är skötare på Ville :D

2012-05-21 - 20:38:57
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0