Mina LÅNGA mål. - Lilly

Datum:2012-05-14 - Tid: 20:25:09

Alla har ju mål. Vissa kör på korta mål som är enkla att uppnå och vissa på långa mål, som man måste kämpa lite extra för att uppnå. Jag är nog den personen som har enklast att uppnå dem långa målen. Inte en aning om varför men det går bäst med dem målen för mig!

Mina mål för mig och Lilly i framtiden... Dem är helt klart spikade för längesen!
Vi ska komma ut på tävlingsbanan. Och starta minst LD, vem vet, det kanske kan gå längre?
Vi var i toppform innan hon blev halt. Och då menar jag verkligen TOPPFORM. Det var inte så att det gick bra på kanske en träning, nej det gick bra på ALLA träningar, precis ALLA. Vi sopade banan i hoppträningarna och slipade dressyren mer än någonsin.
Checklista på detta långmål:
  • Jag ska ta grönt kort.
  • Köra massa Pay and Jump för att träna upp oss.
  • Hemmatävling innan vi åker ut.
  • Bortatävling.
Kom ihåg. Detta är inte något vi ska göra på en gång. Utan vi ska ta oss fram i våran egen takt!
Kommentarer
Postat av: sanna

kan du säga till mig när det är grönt kort kurs? :)

2012-05-14 - 20:48:20
URL: http://baaramin.blogg.se/
Postat av: Fritte

Vet att ni kommer gå långt! :3 <3

2012-05-15 - 09:17:13
URL: http://friidasjoliin.blogg.se/
Postat av: LinaH

Ni kommer komma långt ni två <3 :D

2012-05-16 - 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0