Gästbloggning :)

Datum:2012-05-24 - Tid: 21:17:11

Hejsan, Nej nu är det inte Ninni som ni säkert skulle tro MOHAHAH
Jag har brytit mig in på Hennes blogg ...
Nej ni läste säkert där över HAHA
Men iallafall så har Ninni ett superviktigt prov imorgon som hon inte pluggat ett skvatt på så jag fick äran att GÄSTBLOGGA! Wihu!
Och ninni är SUPERLEDSEN att hon inte kunde göra åsiktsinlägget eller blogga över huvud taget.
Då kan väll jag berätta lite då, men om vad? haha.
JO! Ninni red Alec idag, så pratade jag med ridläraren och föreslog att dom skulle hoppa bankern hihi. Så dom fick upp på den men inte hoppa ner för den STORa kanten utan det finns också en liten trappa som dom fick gå ner för. Men nästa gång så ska dom hoppa, men jag fick iallafall lite film :)
kanske inte ska tröka ut er med mit skrivande haha.
Imorgon ska jag rida Berta och Ninni ska rida Lilly. Sen ska jag filma kerstin som hoppar bankern, som hon sa att jag skulle hihi.
nu får det räcka :3
/Friidasjoliin @Blogg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0