Men du! Det är ju sommarlov!

Datum:2012-06-18 - Tid: 12:27:14

Har inte riktigt fattat det än... Vaknade ungefär vid 11, skönt att inte behöva passa tider på morgonen längre! 

Igår var det söndag, och eftersom Lilly är halt igen (berättade jag det?) så blev det bara Alec. Red barbacka och efteråt gick jag och Amanda en promenad runt hagarna med honom, gofjärten är så söt! Efter det åkte kag hem och åt kebab, tjock som jag är! 

Ungefär vid nio kom Amanda förbi på moppen och hämta upp mig, vi brummade till ICA och köpte jordgubbar, redbull och smörpopcorn, för att sedan brumma upp till min stuga och mysa :) 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än att jag ska på möte med US ikväll, hittar väll på nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0