Svar på en kommentar

Datum:2012-07-09 - Tid: 13:14:33

 
Kan lika gärna svara på denna här då jag fått frågan innan och säkert kommer få den fler gånger. 
 
Jag bestämde mig för någon dag sen, att jag inte ska finnas som skötare på honom längre, då jag inte har tid att sköta om tre stycken hästar, speciellt inte när dem går lektioner så jag måste anpassa mig efter det. Jag bestämde mig för att bli skötare på honom då han inte hade någon, oxh stog där ensam och lortig. Men nu har han fått en skötare som defenitivt gör ett bättre jobb än vad jag gjorde och älskar honom så mycket mer än jag. Men jag har absolut inte "lämnat" honom! Han är ju trots allt Ville, och honom kan man inte lämna! ;)
 
Kommentarer
Postat av: LinaH

Okej ;)

2012-07-09 - 14:25:12
Postat av: Hanna

Fin blogg! kika gärna in på min! http://ponniebruden.blogg.se/

2012-07-11 - 12:17:23
URL: http://Ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0