Sommaren tar tag i min tid.

Datum:2012-07-18 - Tid: 12:21:14

Som jag sa för ett tag sen så har jag som sagt bloggsvacka.. Men skulle försöka att blogga ändå, men då hästarna är på bete och jag inte riktigt har tiden till att blogga så blir det lite svagt med bloggning för min del. Och det märks på statistiken. Den har sjunkit hur lågt som helst, men jag vet att det endast är mitt fel. Så jag får skylla mig själv helt enkelt!
 
Det som hänt sen jag bloggade sist? hm... Jag var som sagt hos Maja med Frida, blev helt tokig i One direction tack vare maja.. Haha! Beställt en tröja på Niall, fått hem den och haft lyckorus och så. Maja har varit här uppei stugan på dagarna, kulkul. Min syster har även varit här i några dagar och imorgon åker jag till göteborg. Börjar resan med Ullared, jag har velat åkt dit huuur länge som helst! Haha! Kommer hem på lördag kväll/natt. På söndagen kanske det blir Harry Potter Maraton med vänner, bror på om alla kan just då osv. På måndagen ska vi börja sätta igång hästarna, om nu Lilly är frisk då vill säga. Men det får vi hoppas på! Nej nu ska jag skapa en "Novell-blogg" om vad tror ni? One Direction såklart. ha..ha.. Länkar den sen! Eller något! ;)
 
 
Lite bilder osv på det som hänt/ska hända, oj vad kreativ jag är! Nej! Nu pladdrar jag bara! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0