Bloggsvacka!

Datum:2012-07-13 - Tid: 12:40:20

Jag hatar när detta händer! När bloggen bara känns besvärlig och man inte vill blogga! Usch! Som ni märkt har jag haft en sådan ett tag nu. Bara skrivit om samma saker, eller inte bloggat alls.. Men jag försöker att blogga men det känns bara så onödigt om jag sitter och babblar runt om något ingen bryr sig om! 
 
Idag får mamma och pappa semester, vi flyttar upp till stugan och har det mys. Har ju fortfarande mobilt internet så kommer kunna uppdatera. Och då kommer jag göra mer än att sitta inne oxå. Dett kommer inte vara elite uppdatering, men jag kommer uppdatera kanske 2-3 ggr per dag. Då kommer jag inte få en bloggsvacka, och dessutom hinner jag njuta av sommaren och inte bara sitta och blogga!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0