Lets go!

Datum:2012-02-09 - Tid: 11:30:31

Nu kommer jag tillbaka hit, för att stanna! Om jag ska blogga, kommer jag blogga på denna bloggen, ingen annan!
För att komma igång gör jag en typsisk "30 dagar" lista! :)
‎1: 10 saker jag vill göra innan jag dör
2: Min FÖRSTA kärlek
3: Ett hästögonblick jag minns
4: Mest betydelsefulla låten
5: Min första favorithäst
6: Det värsta jag varit med om
7: Något jag är bra på inom ridningen
8: Något jag aldrig trodde jag skulle göra 
9: Dagens outfit
10: Finaste hästbilden
11: En eller flera bloggar jag följer
12: Något jag önskar mig just nu 
13: Min drömhäst 
14: Ett youtube-klipp
15: Någonting som får mig att gråta
16: Finaste bilden på något utanför hästvärlden
17: En dold talang
18: Något som gör mig irriterad
19: En sjukt failad ridbild
20: En person jag vill byta liv med för en dag 
21: Min favoritkändis och vad jag skulle göra om jag träffade henne/honom
22: Favoritridgren
23: Min förebild
24: Jag på hästryggen
25: Min favoritmat
26: Mina djur/djur jag skulle vilja ha
27: Mitt mål med ridningen
28: En Bild och en låt som gör mig lycklig
29: Något jag är dålig på inom rdiningen
30: Tv-serier och filmer jag tycker om
Sådär! Hoppas ni är lika flitiga på att kommentera och följa som förut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0