1. 10 saker jag vill göra innan jag dör

Datum:2012-02-09 - Tid: 13:45:00

Jag har faktist inte en aning om vad jag vill göra innan jag dör.. men jag ska försöka få fram nått!
1. Åka till London.
2. Åka helikopter
3. Köpa häst, helt klart.
4. Skaffa barn! Så mysiga ju ♥
5. Åka till Kina/Japan
6. Säga upp mig från ett jobb! Haha provosering
7. Åka "Insane" och "frittfall"..
8. Uppfinna nåt häftigt.
9. Leva livet som pensionär! (som coling mormor såklart)
10. Skriva en bok och sälja den!
Ja det funkade ju iallafall ganska bra! Haha :)
Kommentarer
Postat av: Julia-ss

Jag har både åkt fritt fall och insane x)

HehexD

2012-02-09 - 14:16:19
URL: http://lovevillebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0