Fredagen 20/4

Datum:2012-04-21 - Tid: 11:24:41

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig!
Åkte till stallet och skrittade Lilly, blev inne då det var bokstavligt talat snöstorm. uuh vill ha sommar nu!
Satte mig för att kolla på bellas hoppspecial en stund. Efter ett tag ropar Ewa på mig och frågar om jag kunde rida istället för henne, hon fick för ont i ryggen. Det var bara för mig att springa och hämta mina gtrejer och hoppa upp på den största hästen i stallet - Biran. Gick riktigt riktigt bra, med tanke på att jag är lika lång som han är i mankhöjd och det är andra gången jag hoppar storhäst, och förra gången hoppade jag en som inte gör en fluga förnäm.
Fin du Frida
Kommentarer
Postat av: A m a n d a ♥

SV: Kan du inte lägga ut en bild på H*n då?

2012-04-25 - 20:45:56
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0