Gårdagen

Datum:2012-04-07 - Tid: 09:26:56

Började med att jag åkte till valbo för att köpa nya skor, men nej, det fanns inte min storlek. Så vi köpte en subway macka istället! Åkte hem och bytte om för att cykla till stallet.

Började med att ha hoppträning för Bella, kan ju säga att hon har en speciell häst! Dem hoppade vattenmatta för första gången, och det klarade hon bättre än ett vanligt räcke, nog enklare för henne att komma på rätt avstånd. Hon är 5 år, så ni har en grym framtid Bella!

Sen borstade jag igenom Lilly ordenligt, tog kammen och borstade ur manen, när jag var klar fanns det inte en enda tova i den! Busig var hon iallafall, so fort kammen tog tag i en tova slängde hon upp huvudet på min axel och kom så nära att jag inte kunde kamma. Man såg riktigt hur kul hon tyckte att det var och busa så. Så det ska jag försöka få fram igen!

Städade även mitt och Majas skåp, då vi sagt att vi ska göra det flera gånger men aldrig gör det! Så nu har vi det fint där oxå.

Inte speciellt road när jag knäpper kort.. ehuehu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0