Det som hänt sedan jag bloggade sist.

Datum:2012-04-02 - Tid: 14:04:04

Mycket härliga stunder med vännerna, även fått en del nya.
Fastnade för denna ponny ett tag, men insåg att det var mina två som jag skulle kämpa med istället.
Haft väldigt roligt under tiden jag inte bloggat här, ni kan läsa lite på denna bloggen.
Min älskade Turban har gått vidare, han finns nu i våra hjärtan. ♥
Lilly kommer sättas ut för säljning. Hon är alltså alldeles strax tillsalu.. Jag gör nästan inget annat än att tjata på mina föräldrar om att vi ska köpa henne, och nu ser dem att hon har kapacitet, eftersom vi är högre upp ä på toppen nu, så vi får hoppas att det går bra.
Alec, han är som vanligt, men nån söndag ibland åker han iväg med Sara och tävlar, lite jobbigt, men, han är ju inte min.
Så mycket har vi utvecklas på ett år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0