Vårat första KM!

Datum:2011-11-02 - Tid: 15:03:10

Gud va kul att vi kommit igång med bloggen! Nu saknas det bara en header..

Igår var det ju KM som ni fått veta av Bella. Och jag kan inget annat säga att jag är nöjd!
Vi startade LD - 10cm och vi gick på 8 fel. Vi var väldigt osäkra och nervösa båda två i början och vägrade två ggr på första hindret, men det kan jag bara klandra mig för, då jag var hur okonsentrerad och nervös som helst! Men när vi väl kom över första hindret gick det hur galant som helst! :) Ni kommer få film senare! Vi slutade som 5:a och fick en söt rosett!

Bild från i somras, men har inget från igår på datorn ännu!

//Ninni
Kommentarer
Postat av: Issa

Hur högt hoppade ni?

LD - 10cm säger mig inte så mycket hehe x)

2011-11-03 - 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0