Första lektionen.

Datum:2011-11-08 - Tid: 21:42:30

Vet inte riktigt varför inte Ninni inte bloggar? Men antar att ni får vänta ;)

Skrivit och suddat flera gånger nu, vet inte riktigt hur jag ska få ner mina tankar och känslor i ord! Men idag var i alla fall första gången Deas var med på lektion, gick riktigt bra! Känns verkligen att vi börjar förstå varandra allt mer för varje dag som går. Både hon och jag har utverklas enormt bara på dessa 6 dagar jag haft henne. Känns som det skulle vara åtminstonde två månader som vi tränat. Blir bara framsteg efter framsteg i vår ridning och relation. Men för att återgå till lektionen nu så hade vi markarbete, halva gruppen hade avbokat idag så vi fick extra plats och lättare för ridläraren att kolla till alla en längre tid. Otroligt givande och bra lektion! Mer hinner jag inte skriva då mitt batteri i datan dör vilken sekund som helst! ;)


Bilden fick jag nyss av Deas förra ägare, Bilden är tagen på ett auktionsstall på Irland för lite mer än ett halvår sedan!

//Bella
Kommentarer
Postat av: julia

Vad kul att det går bra för er :)

2011-11-09 - 15:31:09
URL: http://juliastrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0