Idag kommer hon!

Datum:2011-11-02 - Tid: 09:17:25

Igår var jag kvar någon timme extra i stallet, städade, fixade och torvade boxen. Idag kommer Deas hem!
Ska bli så himla kul. Känner verkligen att detta är rätt, Utan att tveka!

Ska även in på Hööks en sväng innan tänkte jag, köpa saltsten och lite annat nödvändigt som vi glömde senast vi var där. :) Åh, har nog inte fattat det riktigt än. Jag är så himla glad fast endå känner jag mig så tom! Det gick så fort alltihop men det blev endå så rätt!

Bilden: Deas upptäckte min fot och lär undersöka den lite. Hon stod så i ca 5 min, sedan kollade hon även på andra foten lika länge. :)

//Bella
Kommentarer
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Hihi ja, visst är det! :D Köpte det på Tre Hästar i Kungälv/Göteborg vid utförsäljning av vissa täcken, men det är iallafall ett Pessoa-täcke så du kan ju söka runt på det om du är intresserad av ett (om dom nu fortf. finns att köpa, haha) :)

2011-11-02 - 13:20:47
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0