Presentation - Isabell och Deas

Datum:2011-11-01 - Tid: 18:56:01

Japp, nu är det dags med presentationer igen då, vilket jag inte alls är bra att skriva. ;)

Man jag heter i alla fall Isabell och bor i sandviken. Är 15 år och imorgon får jag hem min häst, Ballykilcross Deas, hon är ett sto import. Irland på 5 år. Hon har mycket kvar att lära och ska bli en riktig utmaning! Kände efter endast 1 provridning att detta var precis det jag letade efter. Efter provridningen har jag självklart varit och hälsat på henne lite då och då, och blir bara mer och mer förälskad för varje gång! Hon är min drömhäst!



Lite mer om mig dårå. Vad går min fritid till? Vilken fritid? säger jag då. haha, inte en lugn dag för mig ska jag säga, det är skola, plugga, häst, hund och i den mån jag hinner även foto. Till mer än så räcker inte tiden till. Tyvärr ;)

Något mer än så har inte jag att säga.
//Bella
Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: TACK! Du förstår inte hur glad jag blir! tack!! :D

2011-11-01 - 22:15:54
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0