Populärmusik från Vittula...

Datum:2011-11-18 - Tid: 19:08:00

... får inleda min senaste kategori "böcker".
Den mest knepiga boken jag någonsin läst! Eller ja jag läser den fortfaranade..
Började läsa den i skolan, hela klassen läser den, pratar om den och så. I början gillade jag den inte alls! Den var bara usch fy och blä. Men jag läste på ändå och vips så vart den en jätte bra bok! Tror jag förstod att man måste läsa långt mellan raderna i den.. Haha.
Men om ni läser mycket tycker jag ni ska läsa den, man kommer så långt i läsutvecklingen bara på några sidor!
Sliten och sjuk med världens fulsaste bok i handen ♥
Kommentarer
Postat av: Jenny

Stina! Kan i inte du göra en header till mig!? Du var ju duktig på det där...

2011-11-19 - 09:18:46
URL: http://livetmedlappisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0