Det här visste ni nog inte!

Datum:2011-11-18 - Tid: 17:35:33

15 saker du kanske inte visste om mig och Lilly!

1. Vi har aldrig tävlat på bortaplan!
2. KM är den största tävling vi deltagit i.
3. Jag fick reda på Lillys ålder med hjälp av en bloggkommentar från en som tidigare varit bekant med henne.
4. Det högsta vi hoppat är ca 90 cm.
5. Jag har bara ramlat av henne en gång.
6. Vi gillar att ha korsgalopp och välta hinderstöd ;)
7. Båda ÄLSKAR gröna äpplen och morötter!
8. Vi älskar att fisa. Så är det bara ;)
9. Vi älskar att springa snabbt, men har aldrig chansen att göra det. (både med och utan häst/ryttare)
10. Vi är riktiga gottegrisar, gör nästan vad som hellst för lite godis!
11. Vi har både en liten kort vän brevid oss för det mesta.. (inte alls du som är min du kära VÄN)
12. Båda gillar att prata, speciellt när vi är i andra rum/ridhus som de andra ;)
13. Vi är båda livrädd för att lämnas ensam.
14. Vi har samma tycke om dressyr, det klickar inte. Vi förstår det, men klarar ine av det haha.
15. Vi mår bäst när vi är på utebanan och klafsar i leran!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0