Blogg.se appen vill inte funka!!

Datum:2011-12-07 - Tid: 21:12:19

Jag får cp-rus på den! Jag bloggar och bloggar men inget kommer upp!! Blir jättearg och jätte sur! :(
Får försöka igen och ogen tills det funkar nu! Idag har jag iallafall varit i Gävle och kollat lite julklappar, och besökt realgymnasiet då de hade öppet hus. Träffade en jätte go Border-collie, blev inte alls sugen på att skaffa en nej.. Nu längtar jag sjukt mycket till gymnasiet. Blir två/tre dagar i veckan i skolan, annars bara häst och stall. Sjukt vad jag kommer trivas! Tänker även söka hund där tror jag, ska bara läsa lite mer om det då jag hade väldigt ovilliga föräldrar när det gällde den linjen.. hm
Jag har en överraskning till er! Den handlar om bloggen och uppdatering! Mer säger jag inte! Ni får vänta lite till!
Suddig höstbild! Haha måste fylla på mitt bildförråd!
Kommentarer
Postat av: Linda

Antar att det var Nix du träffade på Real? ;)

2011-12-11 - 15:34:40
URL: http://tlol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0